Meraba kızlar oğlum 3 aylık sürekli mama ile besleniyordu. Doktor mamayı azaltıp anne sütüyle beslemeye çalış dedi ve 3-4 gündür bol bol anne sütü verdim. Günde 2 defada 60ml mama verdim. Dünden beri ishal oldu. Acaba anne sütüylemi alakalı yediğini ishal olarak çıkarıyor yardım edebilcek varmı