GizemOzan Bebeğim 6 aylık oldu. Son zamanlarda çığlık atmayı öğrendi ve aralıksız çığlık atıyor 😅 tek endişem ses tellerine zarar vermesi. Sizin de böyle dönemleriniz oldu mu?
Menessasmom GizemOzan 4 aylıktan beri evde deli gibi ciyaklayan bi kızım var kulağımın zarını patlatacak nerdeyse ama o mutluluğunu görünce eriyorum karşısında 🥲🤤
Nrgngr GizemOzan 4. Ayda çığlıkları vardı çok gülüyordum her çığlığında beraber bağırıyorduk evde 😂😂şimdi 7 ye girecek yine bağırıyor ama o zamanki gibi ince çıkmıyor 🤭
Dolunayarad 3 aylık acaba benimki ne zaman atıcak ya sesli ne zaman güler kahkaha felan atar bağırır 🤣🤣 benimle agu felan diyo konusu
Menessasmom Dolunayarad bizim tam 3. Aylık olduğumuzda kıkırdamalara başladı sizinde eli kulağındadır ☺️❤️❤️