Nrslcmr o aylarda saatin pek önemi yok zaten sürekli uyuyorlar, benim oğlumun uyku düzeni 3 uykuya düştüğünde oluştu mesela öncesinde canı ne zaman isterse o zaman uyuyordu. Şu an bi düzen beklemek doğru olmaz bence sadece sinyallerini kaçırmayıp ihtiyacını gecikmeden karşılaşmak lazım açlık ve uyku için