Serum fizyolojigi enjektör ile 3 ml çekip 1,5 ml şeklinde burnuna sıktiktan sonra ters çevirip sırtına vuruyorum sonrada burun aspiratöru ile çekiyorum bebeğim 2 aylık doğru mu temizliyorum siz nasıl yapiyosunuz günde kaç kez temizliyosunuz burnunu ne sıklıkta