Lamia bizim 6 günlükken düştü birkaç defa kan lekesi gördüm zıbınında😢😢 doktor tam kurumamış dedi ondan 9 günlük oldu hala yıkayamadık korkudan enfeksiyon kapar diye.. güzelce kurusunda geç düşsün boşverin ne olcak :(
Ozlem1510 Lamia kayınvalidem tepemde yok göbeği düşmedi niye düşmedi ki diye beynimin etini yedi de ondan bende size bi danışayım dedim
Gunes_kiz Bizde göbeği düşene kadar yıkamadik doktora sorduk yikasak birşey olur mu diye doktor birşey olmayacağını söyledi sadece güzel kurulamanız lazım nemli kalmaması lazım dedi. Yine de düşünce yıkayın kurumuş yakında düşer ddi. 11. Gün dustu bizim.
Oznurozer shuaysegul ben hiç yıkamadım 😊 ıslandığı için kuruyup düşmüyor ve arkadaşında söylediği gibi iltihap kapabiliyor