Kızlar bebeğim 11 günlük ilk günden beri maşallahı var çok iştahlı hastanede 10 cc takviye yapılırken bebim kıza 30 cc yapıyorlarmış sütüm hala onun doyacağı kadar değil çevre baskısıyla takviye mamasını düşürmüştüm fakat kızım kilo vermiş doktoru biraz mama takviyesini arttıralım dedi
Ben lacmix bol su hoşaf incir tüketiyorum daha el kadar bebeme yetememe düşüncesi beni mahvediyor
Mama takviyesini emzirme sonrası yapıyorum 60 cc ama onun bile az geldiğini düşünüyorum.
Takviye zamanla benim yerimi alacakmış gibi hissediyorum. Ne yapabilirim lütfen bana bi akıl verin.
Bu arada Mochi Pompayla sağdığım zaman süt bir kaç damla geliyor elimle sıktığımda fışkırıyor