Merhaba kızlar kızım bir hafta sonra iki yaşına girecek huyları çok değişti öyle böyle değil normalde uysal laf söz dinleyen bir çocuktu ama şu an aşırı hırçın inat yapma dediklerimi inatla yapan istediği olmayınca çığlık atıp ağlayan herşeye mız mızlanan bir çocuk oldu ne yapacağımı şaşırdım bazen kendimi tutamayıp bağırıyorum kızıyorum sinirleniyorum bazen yapmasın diye hafifçe ellerine vuruyorum ama yine aynı yine aynı herkes ne kadar uslu bir çocuk maşallah diyordu nazar mı değdi yoksa iki yaş sendromu mu anlamadım benim ne yapmam lazım nasıl tepki vermem lazım kızlar lütfen fikir verin