Merhaba kızlar benim bebeğim 17.ayın içinde Bir birbucuk ay önce falan akşamları sürekli gündüzleri aralıklı ağlıyordu çalıştığım için naz yapıyor sandım fakat baktım kafasını sallayip ağlıyor bı iki defa elini kulağına götürdü ateslenince doktora götürdüm kulağında iltihap var dedi agumentin calpol ve dolven verdi bir hafta kullanın geçmezse tekrar kontrol dedi ateşimiz düştü ama antibiyotigi akşam düzenli verdim annem sabahları bazı günler unutmuş baktım gene ağlıyor götürdüm kulaginin içi kızarık ve boğazda akıntı var dedi tahlil yaptrdik sonuç LENFOSİT yüksek çıkmış nedir bu lenfosit tehlikeli mi kanserojen biseymi Allah korusun akşamdan beri huzursuzum.nasıl düşürücem bu değeri.dr bize bu defa daha etkili antibiyotik yazdıgini soyledi Zimaks antibiyotik,otipax kulak damlası,calpol ve dolven ateş düşürücü kullanicaz bakalım ama moralim çok bozuk siz yasadiysaniz bu durumu tecrübelerininizi ve ilaç dışındaki uygulamalarınızı anlatirmisiniz.bu arada bebegim iştahsiz ve çok az yemek yiyor.