7 ay önce doğum yaptım hiç adet olmadım emziriyorum cerazette kullanmaya başladım ay kanama gördüm oda 1 hafta falan bundan 15 gün önce kanamam geldi Kırmızıyla kahverengi arasında ama çok az akıntı şeklinde ve hala devam ediyor normal mi sizce doktora gitmem gerekiyor mu 1 2 gün gelmiyor sonra tekrar geliyor anlayamadım bir türlü