Selenelissa Bebeğimin burnu çok tıkalı ve hırıltısı var. Uyanıkken asla temizletmiyor burnunu ağlama krizine giriyor. Şuan uyuyor, burun aspiratörüyle temizlesem olur mu? Uyuyorken bir sorun olur mu ?
gocebebirbayan Selenelissa uyurken yapma korkar birdaha uykuya zor bile geçebilir. Uyanınca burnuna buhar veya serum damlat. Aspiratör ile çek mis gibi.
Mucizelerherzaman Selenelissa kaç aylık olursa olsun ağlar ağlamasına bakma.elini kolunu biri tutsun başınıda sabitle acıtmadan bas iki tarafa da biraz serum fizyolojik çok küçükse bebeğin hafif ters çevir sırtına vur. Sonra yine sabitle çek burnunu çok rahatlıyor. Ben yapmaya çok korkuyordum ödün kopuyordu bişey olacak sanıyordum ama olmuyor 2 sn ye genzi tıkanır gibi oluyor açılıyor zaten. Şuan tek başıma yapabiliyorum. Her çocuk yapılmasını istemez zorluk çıkarır uyurken yapılmaz uyanıkken yap. Hele gece uyumadan kesinlikle yap korkma hiç bişey olmuyor
bayanukuslu Selenelissa canıö hiç korkma bizim kızda izin vermiyor. Şırıngayla temizledim aspiratörle çektim hastayken. 5 aylık hiç izin vermiyo. Güzelce kundaklıyorum serum fizyolojik damla damlatıp aspiratörle çekiyorum. Korkma bişey olmaz. Nefes alamazsa daha kötü hastalıklara davetiye çıkarıyomuş.
edafmo Selenelissa serum fizyolojikler oluyor weenin otribebe nin 5ml lil ilk onlardan sıkıyorum birkaç saniye bekleyip aspiratörle çekiyorum. Serum fizyolojik pislikleri yumuşatıyor daha kolay çekiliyor
Busra0606 182216 bende öyle yapıyordum fakat dün çocuk doktoru aspiratorle çekme burnu yine kurur dedi kafam karisti sırtını eğip pit pit vurursan olur dedi
Birisi_ Mucizelerherzaman bende cok korkuyorum sunada bebegim nefes almada cok zorlaniyo serum fizyolojik koyuyorum ama sumuk cikmiyo aspiratör alicaktim ama izin vermediler milletin cocugunu ornek gostriyolar suna su olmus suna su olmus bebegimin nefes alamadigini duydukca icim aciyo napicam ben
Meteby Mucizelerherzaman her gece mi yapıyorsunuz, ya da günde kac kez yapıyorsunuz? Ben doktora sormadım ama gün içinde bir kez yapıyorum uyku kalitesini çok etkiliyor
goktsem Birisi_ sadece serum fizyolojik sıkarsanız çıkmaz zaten. Çekmeniz lazım. Kimseye kulak asmayın. Önemli olan yavrularımızın sağlığı 🙏 hiç birşey olmuyor korkmayın aksine bebeğiniz rahatlıyor.
Bibebek_ Birisi_ ya çocuğun nefes alamıyor napcan milleti gözünü seveyim ya. En olmadı sağlık ocağına götürsen onlar bile temizliğe yardımcı olurlar
seherkocoglu Birisi_ asıl nefes alamadığında beyin gelişimi oksijensizlik yaşıyor. Kimseyi dinleme eskş kafalar herşeyi çok bilir. Çocuğunu senden iyi kimse koruyamaz allahtan başka o yüzden bir an önce başla yazık çocuğa
Elifavc61 Bebeğim alerjik bi bebek gece burnu çok tıkanıyor. Serum veriyorum iki burun deliğine 1 mm şırınga ile sırtına vurup 30 saniye bekle deliklerin birini kapatıp Çek sonra diğerini herkes yapıyor hiç bişey olmuyor
Birisi_ goktsem baskasinin bebegi gozu kor olmus diyolar anasi beceriksizzse ben ne yapim hamileligimdede bana ne dedi biliyomusun bi akrabamizin bebegi dogum aninda oldu ladin hevesle birsuru esya elbise almisti bende heves ediyodum o ara almak istiyodum kadını bana gosterdi resmen dediki seninkide olebilir dogmamis cocuga don bicme ondan sonra gunlerce pskolojim bozuldu benim hep kotu dusundum
Birisi_ Bibebek_ goturdum yanimda cok bilmis halam vardi bos bos konustu orda en son doktora dedim ben acamadim siz acarmiainiz burnunu halan cok biliyo o acsin dedi
Sadeeee Birisi_ ay uzak tutun yanınızdan hamileyken bile karışmış. Daha az önce aspiratörle temizledim önce serum fizyolojik damlatip ve bebeğim çok rahat etti uyudu simdi. Boş fikirli insanlar konuşup duruyor. Sırf bu yüzden 2 yıl ücretsiz izin aldım ben. Kayinvalideme gel desem simdi gelecek ama hayır. Her şeye karışıyor ayni halaniz gibi her şeye bir fikri var. Evin huzuru gitmesin diye ücretsiz iznimi aldım. Siz de hem kendiniz hem de bebeğinizin sağlığı huzuru için uzak durun. Doktora falan kendiniz gidin eşinizle ya da kendi başınıza. Ay resmen haspam ya
goktsem Birisi_ ya bu insanlar boş konuşmayı çok seviyolar. Ya düşünmeden konuşuyorlar yada bilinçli söylüyorlar üzmek için. Artık orası Allah ile kendi aralarında. Bende bebeğimim burnunu serum ve şırınga ile her yıkadığımda kayınvalidem hemen başlıyor ayy benim yanımda yapma sakın ben yavrumun ağlamasına dayanamam bende 3 çocuk büyüttüm hiç böyle birşey ne gördüm ne yaptım bilmem ne bilmem ne konuşuyor vıdı vıdı. Hayır ben kendi oğlumun ağlamasına dayanıyorum onu rahatlatmak için yapıyorum sen kimsin dayanamıyosun. Boşver kulak asma kimseye.
Duygukus Birisi_ anası beceriksizse demeseydin keşke hangi anne baba evladına. Bile isteye zarar verir burnunu temizleyemeyişinle beceriksiz bi anne mi oluyorsun şimdi Hiç doğru değil söylemin
Birisi_ Sadeeee evet bende mesafe koyuyorum onceden her saat burdaydilar tavrimi koydum istemedigimi belli ettim simdi şükür aksama kadar bebeğimle tekim ama hastane fln esim gelemez ben tek giderim ama izin vermiyo kayinpeder eski kafalari bilirsin
Birisi_ goktsem evet ya bide şey var ben 4 cocuk buyuttum boyle bisey gormedim buna rağmen ben cahil oluyorum dusun
Birisi_ goktsem kimse benim cocugumu benden cok sevemez benden cok ilgilenemez benim annemde surekli ariyo istanbulda o ben ayri sehirdeyim kurban bayraminda gel diyo ama gelince ben bebege bakicam sen eve bakican dedi nasıl sinir oldum gitmek istemiyorum arkadaslarim orda onun icin gitmek istiyorum bitek burd bunalima girdim cunki hickimsem yok