Selamlar güzel anneler,
Bebeğim 2-3 gündür bambaşka bir çocuk oldu. Uykuları azaldı, sürekli mız mız ve kucak istiyor ki hiç öyle değildi. Durduk yere ağlıyor.
İştahsızlık, meme ve mama reddi yapıyor. Çok fazla tükürük çıkartmaya başladı ağzından. Diş çıkartacak olabilir mi? Çok erken ama belirtiler onu gösteriyor gibi. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🙏🏻 sizin bebişler kaç aylık çıkarttı diş ve öncesinde belirtileri neydi?