Bebeğimin 6. Ayı dolmasıyla birlikte ek gıdaya başladım.fakat ciddi bir gaz sorunuyla karşılaştık. Normalde doğduğundan beri bu kadar olmuyordu. Şimdi özellikle geceleri saat başı uyanıp, kıvranıp ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. .. var mı bu durumla karsilasan , ne yaptınız…