Aynı sorunu bende yaşıyorum. Gece mommy bliss verdikten sonra geceleri iyi uyuyor. Gündüz olanını almadım. Gündüz zaten problem var gaz için. Şimdi gündüz gaz için biogia fayda etmedi. Zinco da öyle. Ben bir de Nurse harveys deneyeceğim. Kakayı ise 4 güne bir yaptığı oluyor bende neler yaptım lavman, enjektör ile zeytinyağı gönderdim poposuna fayda etmedi. Bugün 4. Gün bekliyorum. Anne sütüyle normal diyorlar 10 güne kadar ama hergün kaka yapan bebekler çok huzurlu oluyor onu gözlemledim.