Ayseberill Selam annelerim bayramdan sonra mevlüt yapacağız kızım için. Yaptıranlar nasıl yaptınız neler yaptınız süsleme konsept vs yaptınız mı varsa fotoğraflarını paylaşır mısınız 🙏🌸🌸
Sinemolojib Ayseberill ben yapacağım 1 yaş insallah hediyelik bakıyorum bende açık pembe tonlarda balon düşünüyorum. Ama masa süsleme yapmicam
Nrgngr Ayseberill bende bayramdan sonra yapacağım dağıtmak için yasin kitabı lokumluk magnet sipariş verdim çok güzel geldi bir de pleksi isim hediye gönderdiler masa üstüne bunları koyacağım balon alıp arka plan da süslemek istiyorum bakalım istediğim gibi olursa
Nrgngr Sinemolojib atayım instagramdan sipariş verdim 215 TL 25 tane mevlutdukkani diye bir sayfa resim de atiyorum şimdi
Nrgngr annesininyavrusu25 mevlutdukkani diye yazın instagrama çıkıyor direk zaten ben çok beğendim güvenebilirsiniz 😊