Her bebeğin gelişimi farklı bence aylara ve kalıplara koymanın bir anlamı yok. Doktorunuz fiziksel gelişiminde oturmasının bir engeli olmadığını dile getiriyorsa illaki 4-5 ay beklenecek diye bir kural yok ki 🤷🏻♀️ Sizin bebeğiniz fiziksel olarak oturabilme potansiyeline sahip demekki zaten bu olmasaydı bebeğiniz oturmaya çalışmazdı. Ayı daha gelmedi diyip bebeğinizi engellemek mantklı gelmiyor bana