Merhabalar kızlar 51 günlük kız bebeğim var kalça ultrasonu a girdik doktor acil ortopedi görsün dedi İstanbul central hospital Dr. Bahattin beye randevu aldık ve gelişimsel kalça geriliği var dedi bezinin üstünden kalın havlu bağla bide bacak arası açık şekil de kucağım da oturtur dedi 4.ayda tekrar gidicez inşallah düzelmiş olur 😔 Başına gelen varmı nasıl atlattınız çok korkuyorum Rabbim daha beterinden korusun 😔