Kızlar merhaba,
Oğlum şuan 2 yaşında ve biz yaklaşık 2 hafta önce eğitime başladık. Herşey çok güzel ilerledi. Gece ıslatma yok, gündüzleri geldiğinde söylüyor görüyordum. Uzun süre soylemezse gotururdum yapardi. Geçen hafta bir hastalık geçti başımızdan ve hastane yatisimiz.yapildi. o günden beri herşey yerlebir oldu. Gece ıslatıyor sürekli, ve rahatsız olup uyanmiyor. Gündüz teklif ediyordum yok diyor, oturtuyorum kalkıyor. 1 dakika sonra salıyor. Tuvalete gitmiyor. Söylemiyor. Ne yapacağım bilmiyorum.
Daha önce bu sorunları yaşayan, çözüme kavuşturan var mıdır?