BetuLLena Merhabalar hanımlar bebeğim 2 aylık ve süt alerjimiz var aptamil in süt alerjisi maması aşırı derecede gaz yapıyor başka marka önerileriniz var mıdır daha az gaz yapan
Gamzeeguneey BetuLLena bizde aptamil pregomin syneo kullanıyoruz gaz yapmadı belki sizde farklı olmuştur ama kesin gaz yapmayan biberon kullanın ve mamayıda yavaş yavaş karıştırın ufak bir baloncuk varsada biberona bir kaç defa alttan vurun gidiyor ben çok faydasını gördüm
BetuLLena Evet aynı mamayı kullanıyorum biberonumuz da gaz yapmayan biberon ama malesef gaz sıkıntısına çözüm bulamadık :(