Kızlar oğlum 1 buçuk aylık ara ara tıkalı gibi sesler çıkartıyor daha önce her burnuna 2,5 ml izotonik sıkıp o şekilde yıkama yapıyordum yaklaşık 3 kere falan yaptım sonkinide her burnuna 5 ml izotonik sıkarak yaptım ama sadece bir keresinde sümük çıktı siz yıkamayı kaç ml le yapıyorsunuz daha tanziklimi olması gerekiyor yada ben mi kuruntu yapıyorum aspirasyon için vakum da var arada onunlada çekiyorum ama birşey gelmiyor