Mehtap-37 benim oğlum da 11 aylık akşam 9-9:30 da gece uykusuna geçiyoruz normalde 8,30 a kadar filan uyurdu 1 aydır 6:30-7:30 arası uyanıyor gerçekten çok yoruyor bu durum. Gerçi ben çocuğuma hak veriyorum iki aydır evimizde değiliz kendi beşiğinde yatmayalı 2,5 ay oldu. 6 Şubat depreminde beri yatak odamızda yatamadık eşimle birbirimizin kıpırtısına korkar olmuştuk çocuk da kanepelerde yattı sonra başka şehirde annemde kaldık şimdi kayınvalidemde kalıyoruz sürekli yeri düzeni değişiyor yavrumun. Umarım evimize geçince tekrar eski düzenine döner. Uyku saatini bi saat ileri almayı deneyin benim oğlum da 8 de yatar 7 de kalkardı 9 da yatırınca 8 de kalkmaya başlamıştı