1203mrym arkadaşlar kızım 5 ay 6 günlük hala oyuncak falan tutmaz eline çıngırak veriyorum 3 4 saniye tutup bırakıyor bebegi böyle olan var mıydı sizce bi doktora götürmeli miyim ?
Uykusuzhergeceeee 1203mrym tutması lazım bu ayda. Avuç içi egzersizleri oluyor onları yapın isterseniz
Sedaalya 1203mrym aslında elinden oyuncak kağıt falan düşmemesi lazım canım. Bir nörolojiye götür egzersiz falan verir yada fizyoterapiste yönlendirir. Hiç vakit kaybetme erkenden yap
seherkocoglu Bende geciktirmeden hemen götürmeb gerekiyor. Okuduğum makalelerde 3 4 aylık arası başlaması gerekiyor