Kızlar 10 aylık kızım var, en son 25 şubatta regl oldum ve daha olmadım🥲(geri çekilmeyle korunuyoruz) test yapmadım geçen ay da 1 hafta falan gecikmişti ama bu sefer baya gecikti, ben de aman doğumdan sonra düzensizlik normal diye diye regl’ı unutmuşum😂 demin baktım baya gecikmiş, test yapsam mı? biraz daha bekliyim mi? 1 ay regl olmadan atlayabilir miyim acaba ? Çünkü kızım 8 aylıkken falan ilk regl.ı oldum
Not: çocuk istemiyorsanız korunun yorumları yapmayın lütfen😂 istemiyoruz değil olursa neden olmasın😅