Bebeğim 25 günlük ilk günden beri silikon uçla emziriyorum. İlk 18 gün mama vermedim hiç kilo almadı, doktor hemen mamaya başlattı. Şimdi hem mama veriyorum hem de sütümü sağıp biberonla veriyorum iştahla içiyor fakat silikon uçla emmeye gelince çok az emiyor, sütüm bol ama silikonu emerken yoruluyor sanırım uyuyup kalıyor dürtüyorum falan ama böyle böyle 1 saat bile geçse bebeğim karnını doyuramıyor bu şekilde, üstüne biberon verince lıkır lıkır içiyor. Silikon uçla emzirip benim gibi sorun yaşayan var mı acaba