İki aylık bebeğim var emziriyorum kanamam bir türlü bitmedi. Adet de oldum sanırım çünkü o gün aşırı baş ağrım vardı adet migreni olduğuna eminim 3 gün çektim ağrısını. Şimdi tekrar kanama görüyorum bu sefer de kemik ağrım ve aşırı halsizliğim var. Bugün göğüslerim de aşırı süt birikti sizce o mu sebeb oldu yoksa kanama mı? Merak ettiğim şey aşırı süt dolunca göğüsleriniz sizi rahatsız etti mi ? Kemik ağrısına neden oldu mu? Kanama yüzünden mi ağrılarım var sizce nedeni ne?