aktifmaya DurriMeknun_ Çocuğun ateşini takip et ben 38 dereceyi geçince hemen bi ılık duş aldırıyorum
ruveydaensar DurriMeknun_ benim kızımın da ateşi düşmüyor geceden beri ya . Bezi ıslatıp koltuk altlarına falan koyuyorum bi süre düşüyor yine çıkıyor. Calpol de vermiştim o hiç işe yaramadı zaten . Ne yapacağımı şaşırdım ben de .
Hasretmom DurriMeknun_ sirkeli su anında ateşi düşürme etkisine sahip ama bunu yaparken anında düşürebilmesi için ateşi içeri hapseder 2 saat sonra çocukta ani ateş yükselmesi çıkar yani 2 saatlik çözüm bu sonrası daha vahim.
Blackcloud DurriMeknun_ Ateşi yüksekse ve düşmüyorsa ılık banyoda iyi gelir. Ama bildiğim kadarıyla ateşliyken banyoda kafasını yıkamıyorlardı sanki. Araştırırsın yine.