9 ay kan sayımı için kan verdik. Hafif bir düşük kansızlık çıktı. Ocean microfer kullanıyordukta ptesi doktor kontrolümüzde doktoruma da danısacagım tabiki de. Siz hangi kan damlasını kullandınız acaba. Birde hafif bir gribal enfeksiyon görünüyor dedi tanıdık dpktorumuz ya gribal enfeksiyonu var ya da olscak dedi. Suan 1 haftadır hafif öksürmesi var. Sizce ilerleyip grıbe cevirir mi. Çok korkuyorum ki ateşli hastalık olacak diye