Bu satırları yazarken kendimi o kadar üzgün ve çaresiz hissediyorum ki. Bi umut Bi destek.. benim halimden benim gibi olanlar anlar. Bırak yemesin üzülme diyorum, sağlığı yerinde olsun zayıf olsun diyorum yani kendime kabullenmek için çok şey diyorum ama gönlüm el vermiyor. Şu an tek umudum memeden kesince yemesi. Sevgili anneler emen aynı zamanda yemek yemeyen bebekleriniz bırakınca yedi mi? Güzel şeyler duymaya ihtiyacım var. Hayırlı geceler hayırlı sahurlar 🌺 bu arada 22 aylik kızım 10.5 kilo😔