Kızlar aksam saat 7 de bebegimi emzirip uyuttum gaz cıkarmasında filan bir problem yok gibi görünüyordu iki saat sonra emzirmek için uyandıracktım saat 9 gibi ben uyandırmadan bebegimden bir kere ses geldi uyandı diye kostum ama kendini kasmıs bir sekilde reflü yaatıgında yatıyordu agzını kitlemişti o an cok korktum eşimi cagırdım dilini yutmasın diye parmagını soktu nefes almasknda zorluk vardı hastaneye gittik gaz sıkıntısı olabilir dediler boyle bişey yasayan oldumu bebeğim 29 günlük iki saat once emzirdiğim bebegim nasıl boyle oldu anlamadım Rabbim kimseye yasatmasın😥