Dhgul dediğiniz doğru anneler hiç doymuyor vakitsizlikten , sabahları mutlaka haşlanmış yumurta bazen elimde yediğim bile oluyor bazen ekmeğin üzerine labne peynir avakado eziyorum ,kuruyemiş atıştırıyorum , 3 öğün imkansız zaten benim için öyle bi alışkanlığım yok çok acıkırsam muz yiyorum süt içiyorum süt olsun diye 😅 akşamları genelde Allah ne verdiyse ama eşimde benimde tek yemek alışkanlığımız var ve salata olmazsa olmaz bol boş yeşillik yemelisiniz takviye için bestlak kahve yanına hurma maden suyu filan içiyorum ( bu arada boğazım baya sağlammış yazarken farkettim 😂)