Efocoo Ysnm1 benim kızımda 9 aylık dil bağı var emmeye engel olmuyor ama terlemesine sebep oluyor doktora gittik farklı farklı doktora kestirelim diye hepside şimdilik kesmeyelim konuşmaya engel değilse kalsın demiştiler ama işte çok terliyor zor emdiği için
Zuzua Benimkide bebekliginden beri oyle. Ustunu az fazla ortsem hemen terler. Uaz kis demez yazin daha fazla. Ve bu yuzdn yazlari daha cok hasta olur. Yazin Yatagin basinda 3giyim kiyafetimz kesin olir
Merve1601 Bi yerde okumuştum yanlış değilsem yA d vitamini eksikliği yada Demir di bence bi araştırın yastıkla olacak iş değil
Ysnm1 Merve1601 hastaneler çok kalabalık diye götürmek istemiyordum da yaşayıp doktordan bu konuda bilgi almıs birisi varsa ona göre götürecektim. Bende yataktan vs olmadıgını düşünüyorum
Ysnm1 Efocoo dil bagı ile terlemenin ni alakası olur mu. Yani sanmıyorum dil bagı belirtileri nedir hiç bilmiyorum da bi arastırıyım