ranagokce1234 Merhaba, 3 aylık kızım memeyi reddediyor. Uykusunda emziriyorum. Uzun süre aç kalıyor. İnat ediyor memeye gelince yeri göğü inletiyor. Tecrübeli olan anneler yardımcı olabilir misiniz? Ne tavsiye edersiniz? Teşekkürler. @
mucizem_200921 ranagokce1234 doğduğundan beri meme reddi yaşadım oğlum emmedi bi gün bi paylaşımda fön makinası sesi ile meme reddini yendim yazmıştılar bende uyguladım 5 ay meme almayan oğlum emmeye başladı 19 aylık halla emmiyor interneten açın bebeğinizi kucağınıza alın sakinleşmesini bekleyin sakinleştiği an memeye tutun sizde sakin olun stres yapmayın sonra pilates topundaymışsınz gibi hareket edin inşallah emmer ben 4 gece y gün açtım 5 gece artık ses olmadan emdi cnm sizinki yeni başlamışken meme reddi bunu yapın bence işe yarar
Burculi_ mucizem_200921 4 aylık olduk bizde başından beri mama meme olarak ilerledik simdi memede 1 2 dk duruyo sonra agliyo mama veriyorum mecbur gecen hafta da grip olduk sütüm az di daha da azaldi sanki artarmi acaba ne yapsam meme de uzun tutmak için geç kaldım yoksa
mucizem_200921 ranagokce1234 rica ederim inşallah işe yarar❤️☺️olursa lütfen geri dönün bana bu reddi yaşayan annelere de tavsiye vermiş olurum
mucizem_200921 Burculi_ artar tabiki bol bol ten tene temas yapın stres yapmadn meme vermeye çalışın bu yöntemi yapın sizde süt artırmak için süte bal tarçın katıp için efsane süt yapar sütümün az olduğu zmn direk yapardım gece uyumadan içerdim sabah göğüsler sert uyanırdım üzüm pekmezini su ile sıvılaştırılmış şekilde şerbet yapıp için günde 3 bardak bunu için sütü de iki kez sbaah akşam olcak şeklde helva var ya onu tüketin
Merve1601 Merhaba benim de sütüm çok az mama ve meme olarak ilerliyoruz zaman zaman yaşıyorumm durumları meme reddinde çocuk uykuda bile tutmuyorsa meme reddi deniliyor diye biliyorum sakin ve loş ışıklı bir odada ikiniz yalnız olun yotube den sakin müzikler açın ve kolik bebek müziklerini dinletin emzirirken bizde çok işe yaradı üstelik ten tene temas sağlayın birlikte duş alın üstünüz çıplakken emzirin size dokunmasını sağlayın 🌺 faydasını görürseniz yazarsanız bana da memnun olurum ayrıca asla pes etmeyin