Qwerty Yaptırılmalı bence ben yaptırdım. Bir arkadaş zamanını kaçırmış ve oğlu yakalanmış. Hastanede kırmızı etiketli odada kalmış her şeyi tek kullanımlıkmış ve sadece hemşireler giriyormuş. Hiç gerek yok riske atmaya🙄
yldrm986 Hilalevinc yaptırdım,çok önemli bir aşı olduğunu düşünüyorum, rota virüs bebeklerde çok tehlikeli
cglyn9 Hilalevinc öncelikle "yaptırdınız mı?" sonrasında ise evet yaptırdım. kesinlikle yaptırılması gerektiğini düşünüyorum. diğer tüm aşılar gibi.
Ozge23 Bizde bu geçtiğimiz pazartesi yaptırdık. Aklınızda şüphe kalacağına bence yaptırın aile hekimimiz yaptırma taraftarıydı ilk dozu yaptırdık 2.Doz 5.ayda bakalım.
Mete_moms Hilalevinc rotateq olarak başladık ikinci ayda 3 doz yapılacak toplamda bu ay menenjit aşılarınada başlicaz bexero ve nimenrix olarak 3. Ayda biri 4. Ayda biri onlarda 3 er doz olacak doktorumuz bu şekilde önerdi bende hepsini yaptırıcam inşallah imkan varsa tedbir senden tevekkül Allahtan 🤲🏻