goktug06 Oğlum 4. Ayına girecek. Şimdiden ağlamalar, çığlıklar, redler başladı. Sizde durumlar nasıl oldu?😕
Kedilibebekliacemi goktug06 1 hafta sonra bizde 4. Aya giriyoruz en zoru emzirmek… memeyle savaş veriyoruz en son çareyi zıplayarak emzirmekte bulmuştum bugün öylede almadı, aç kalmasın diye mama verdim mama da almadı. Uyku zaten komple gitti çıldırmak üzereyim🤯 çözüm bulan yazsın okuyup öğrenelim..
Matildanil goktug06 çok zor evet ama geçecek sonra unutacaksınız maalesef bi çözüm bulamadan yaşadık o günleri
Tuba-50 benim kızım da 4.5 aylık çok zor hala devamı ediyor mu anlamıyorum işin vahim durumu biberon emzik almıyor işteyken ben annem zor besliyor
AysuL Meme reddini sevdiği oyuncakları boynuma dolamakta buldum.dikkatini çekiyor arada oynuyor içip uyuyordu. O zamanlar sinir krizi geçiriyordum. Bana burada biri demişti ki her anını ozleyeceksin oyuncaklarıyla oynamasını sağla dikkatini dagit bir şeylere dokunmasını sağla her şeyden korkuyorlar seslerini kesfediyorlar falan dedi ve doğruydu çığlık atip ağlıyordu korkuyordu. Şuan 8 buçuk aylık. Ah benim fındık farem sana o zamanlar kızdığım için kendimden nefret ediyorum.
AysuL AysuL Bir de emzik hiç kabul etmedi ben de ısrarı bıraktım bir 8 ay daha dayanırım bu şekilde hiç değilse bıraktırma derdi olmayacak. Bir de benimki çok sık emmek istiyordu gece göğsüme alıyordum gündüz bırakıyordum belim boynum çok fenaydı bunun bir çaresi yok yaklaşık bir ay sürmüştü ama sonra o kadar güzel ki. İmkanınız varken bolca sarılın ve sakin kalın
Fndkurdu AysuL evet benimki de 4.sya girdik ve normal meme uyumak istemez şimdi geceleri uyanıyor emmek istiyor ama aç değil amacı uyumsk sadece
Hatice_5554 AysuL emzik dilini tut Al annecım mama felan de tutar ve emziği damağına değdir bir iki üç defa zorlanır tutar
minikmucizem34 Kedilibebekliacemi ahh çok iyi bilirim bi bilseniz nasıl emziriyorum şekilden şekile giriyorum yemin ederim ya evde biri beni görse direk deli sanıcak😂😂ama olsun canları sağolsun yeterki iyi olsunlar kuzucuklarımız🥰
goktug06 Tam uyku düzene girdi diye seviniyorduk ki yine gündüz gece ayaktayız… Gerçekten ne gaz için tam anlamıyla bi çözüm bulabilmiştim ne de bu ataklara… Kolumuz kopuyor sallamaktan.😕
Atlasegemoms Valla 4. Aydan yeni çıktıkk şuan 5 ay 5 günlüğüz deneyimlerime ve edindeğim tecrübelerime dayanarak sadece şunu söyleyebilirim 48 saat uykusuz bi şekilde oturduk oynadık Kalktık yürüdük aklınıza ne geliyorsa işte 🤷🏼♀️😂 hıcbırı işe yarqmadı ama bu süreçte kalıcı değill onu bilmek lazım . Her bebek özeldir bu doğru ve verilen eğitim yada rutin oluşturma da kişiye özeldir. Yani tek tavsiyem şu olabilir rutininiz varsa pes etmeden yılmadan ne yapıyorsanız yapmaya devam edin . 9 da yatırmak gibi uyku oncesi banyo masaj gibi saatleriniz varsa şaşmayın büyük ihtimalle uykuya direnecekler ama siz o saate uyku saati oldugunu aşıladıkca bu donemden sonra o saatlerde uyku sinyallerş vermeye başlayak . Şuan sabah 8 de kalkar 11 gibi yatış 1 gibi kalkıyor 4 bucuk da yatıyor 6 da kalkıp akşam 8-9 a kadar ayakta hemen bir duş masaj beslenme ve akşam uykusuna geçiş yapıyoruz. 11-1 civarı uyanıp tekrar beslenme ve sabah 8 e kadar deliksiz uyku 🥰 bu sistemi ben istedim ama bebeğimde uyum gösterdi o yuzden güzel annelerim sıkılıp bunalıma girmeyin ve bu süreç geçici yeterki siz kararlı olun bebeğinize bol bol sarılın öpün 🌹♥️♥️
redizepol1 Atlasegemoms şuan 3 aylığız. Aksam 8 de yatıyor sabah 7 buçuk ta kalkıyor. Gece 1 2 defa kalkıyor beslenmek için. Atak döneminde bu düzen bozulur mu yani 😔😔😔😔
Atlasegemoms redizepol1 Her bebeğin gelişimi ve atak dönemleri farklıdır ama suanki düzeni olmayacak ilerleywn zamanlarda yeni düzenler kurulacak. Değişedebilir değişmeyedebilir canım 🤷🏼♀️🥰 atak dönemleri en cok uykuyu etkiliyormuş
Su348 3 ay 7 günlüğüz çok huzursuz atak dönemine erken girmiş olabilir mi? Meme emmiyor, yatar pozisyonda ağlıyor, sürekli mızmız. 3 gündür böyle açıkcası yoruldum.s
Ogretmenanneyim Su348 3 Ay 11 günlük bizde de 2 gündür durumlar ciddu anlamda fena büyük ihtimalle benim kızda atağa erken girdi. Hiç yapmayacağı şeyler yapıyor cok şaşkınım açıkçası
dy22 goktug06 tam 4 ayligiź çiğliklar son ses bogaziini yirtarcasina bagiriyooor yetişmezsemm eger kip kirmizi kesiliyoor Surekli salyası akıyo ofkeliii 😞😞😞
Su348 dy22 bizimki de böyle sürekli mızırdanıyor, katılırcasına ağlıyor sıklıkla, sürekli kucağımda, kucakta daha az ağlıyor, memeyi reddediyor, uykuluyken emdiriyorum, oyalayamıyorum oyuncaklarla