Benim oğlum da 18 aylık hiperaktif bence bi saniye durmuyor korku tehlikle bilmiyor tek başıma bakıyorum cok yoruyor beni cok şükür sağlıklı ama ben alışkan olmadığım için mi bilmiyorum bana normal gelmiyor ilk çocuğum tek çocuğum benim.parke söküyor kanepelerin üstüne çıkıyor asla oturmuyor.ne yapmam lazım doktora mı getiriyim 3 çocuklu gibiyim iş güç gece uyursa yapabiliyorum