Friends RaziyeNu doktor kontrollerinden geçtiniz mi? Olmadı bayadır demişsiniz de. Bence yine içinizde kalmasın bir baktırın jinekolojide. Hayırlısı olsun tabi öncelikle sizin içinde . Rabbim hepimizin evladını bağışlasın…