Merhaba anneler 2 yaşında kızım var saçları toplanıcak kadar uzun yani ensesine kadar ama cansız doğduğundan bu yaşına kadar hiç sıfıra vurulmadı herkes sıfıra vur güçlenir diyo maalesef istemiyorum ve kendi de nasıl karşılar bilmiyorum önerebilceğiniz saçlarını güçlendircek krem veya şampuan varmı ? Sizler neleri kullanıyosunuz?