Alya10- İyi geceler güzel anneler, ben kızımı sık sık emziriyorum ama arada bebelac 1 mama da veriyorum ama bozuk olurda anlayamazsam diye endişeleniyorum nasıl anlayabilirim yaptığımda sıcak olduğunda soğuk suyun içinde bekleyince bozulur mu mama
Bebegimm1 Alya10- mamayı sıcak yapmayın ılık direk içilebilicek sıcaklıkda yapın çeşmenin altında ılık kıvama gelmesi 1 dk sürmüyo onda hemen bozulmaz ama soğuyup tekrar ısıtırsanz bozulabilr En fazla 1 saat ömrü var ama ben o kadar bekletmedm hep taze yapıp verdm rikse atmadm
Woman35 Alya10- mama hazırlandıktan sonra yaz mevsiminde yarım saat içinde içirilmeli kış mevsiminde 1 saat içinde içirilmeli mamayı hazırladıktan sonra koklayın bi de 1 saat dolduktan sonra koklayın farkı anlarsınız ama 1 saati kesinlikle geçmeyin 1 saat içinde içti içti içmedi döküp yeniden hazırlayın
Sedanindenizi Alya10- Mamayi sicak yapmayin ilik su ils yapin su ayarini yapabilmek icin o an kaynattiginiz suyun disinda onceden kaynatip soguttugunuz su hep bulunsun hemen karistirip yapabilmek icin. Ayrica yaptiktan sonra 1 saat gecen mamayi atin. Acilmis mama kutusunuda 1 ayda tuketin.
Ysnm1 Alya10- yaptıktan maksimum 1 saat sonra dökmeniz gerekiyor zaten. Kutusunda bozulunca böyle tane tane degilde yapışmış duruyor. Islamışta yapışmış gibi duruyor. Çok sıcak su da yapmayın zaten ılık olsun su.
saskinordekannesi Mamalar yapılınca 1 saatten fazla bekletilmez. Hemen içirilmeli, aksi takdirde işlenmiş birşey olduğu için bozuluyor ve dehşet kötü kokuyo kokudan da anlayabilirsin
Ysnm1 Alya10- evet hemen hemen içme seviyesine gelince mamayı katmalısınız. Yoksa tüm vitamin ve mineralleri ölüyormuş