Pamukanne1 ohaaa dedim posta girmeden önce sanırım kayboldu corap annede cocugun yuttugundan süohe duyuyor herhalde ama öyle bişey imkansız diye posta diye tıkladım inanın ilk 5 sn aklımda bu gecti postu okuyup sizin corabı cıkardıgınızı görünce iki kez daha sok oha gecirdim valla bu cocuklar neden böyle herşeyi agzına sokar anlamıyorum yaa benimkiler de 3 yas ve 1,5 yas cok vukuatları olmadı ama duvar yalarlar anlamıyorum valla tuhaflar hele ki erkek cocukları