Yeni doğduğunda sabsimplex kullanıyoduk, bebeğim sizin söylediğiniz gibi ağlayarak emmeye çalışıyordu. Sürekli ıkınma halindeydi ama çıkmıyodu gazı bir türlü. Anne yüreği öyle görmeye dayanamıyo tabi lohusa halde bir de 😔 hemen doktora sordum Sab Simplex ıkınmayı arttırır değiştirelim dedi Nurse Harvey denedik 2-3 güne etki etti rahat ettik, hala da kullanıyoruz. 3,5 aylık benim bebeğim şu anda, gaz olayı da 2 aydan sonra yavaş yavaş azalmaya başladı. Tamamen geçmedi ama masajla, biraz kucakta dik tutmakla destek veriyoruz kendisi çıkarıyo🥰 bunu söyleyecek mertebeye erişeceğimi asla düşünemezdim ama geçecek merak etmeyin😊 küçük bi not: ben memeyi bıraktığında hep elini tuttum, tamam geçecek sakin ol bebeğim gibi kısık sesle, çok sakince kulağına fısıldadım, tekrar memeyi vermeyi denedim, anlamazlar gibi geliyo ama gerçekten işe yaradı. 🥰Sizin sakinliğiniz ona en iyi gelen şey🤍🌹