Oğlumu sünnet ettirmeden önce bilgilendirme amaçlı çok fazla yazı okudum. Çok fazla olumsuz deneyim okumuştum ve bu durum beni çok korkutmuştu. Korktuğum gibi olmadı dostlar ve bunu sizinle paylaşmak istedim. Salı günü oğlum sünnet oldu. Devlet hastanesinde yaptırdık. Operasyon yapılırken yanında yoktuk. Çıktıktan sonra geceden beri aç olduğu için ve üstüne 2 saat daha bir şey yememesi için ara ara ağladı. Bir ben bir babası bir halası kucağımızda emeceği saate kadar oyaladık. 2 saatin sonunda memeye kavuşunca hiç sünnet olmamış gibi bize gülücükler saçmaya başladı. Sonra babasının omzunda derin bir uykuya daldı. Eve geçtik 3 buçuk saatlik uykunun sonunda uyanınca canı yandı ve ağladı. Carpol şurup verdim. Altını güzelce aldım bezine yapılmasın diye denk gelen kısma bolca vazelin sürdüm merhemini sürdüm kapadım. Aynı günün gecesi yola çıktık Kırklareli den Bursa ya doğru. O günden sonra hiç carpol vermedim. Hiç sünnet olmamış gibi hayatına devam etti. Şu anda da pipi de gayet sağlıklı. Yapışma olmadı travma yaşamadı. Ben çok stres yapmıştım sizlerin stres yapmaması için deneyimimi paylaşmak istedim. Başka sorusu olan varsa da yardımcı olmak isterim :)