Mommymom_ Kızlar emzirmediğim muhtemelen için kırkım bitmeden adet oldum 6. Güne girdik aşırı yoğun kanamam var yarım saatte ped doluyo bugün değiştirdiğim pijamanın haddi hesabı yok bu normal mi bu kadar yoğun gelmesi tecrübeli annelerden yorum bekliyorum
Mavis34 Mommymom_ 42.gynde olmuştum normale göre daha yoğundu ama aşırı değildi 6 ay düzensizlikler olurmus çok sürerse doktora gidersiniz
Haydinn Mommymom_ onu bilemem de normal yani korkulacak birşey yok genelde herkesin öyle oldu çevremde ☺️