Papatyam3435 Dün bizim binanın önünde kızıma motor çarptı Yüzü sol tarafı derisi kalktı resmen baktıkça içim yanıyor 😭 kolu mosmor oldu bacağı falan hepsi yara oldu Acaba yüzünde iz kalır mi
BuzluKahve Papatyam3435 Çok geçmiş olsun. Contractubex’i doktorunuza sorun benim ameliyet izimi sildi resmen.
_YanakReisinAnnesii Papatyam3435 ay en büyük korkularımdan biri budur 🥺 çok geçmiş olsun Rabbim beterinden korumuş 🙏 yarası açık yaraysa kantaron surmeyin , açık yaralara kullanılmıyor diye biliyorum . İz için doktor birşeyler önermedi mi?
aybikreis Papatyam3435 Çok geçmiş olsun. Önce yarası iyileşsin antibiyotik ağrı kesici gibi kremler kullanın. Yara geçince iz kalmasın diye kullanırsınız, hepsi birden etki etmeyebilir geç iyileşir
Karinyoo Papatyam3435 çok geçmiş olsun. Bebeklerin yaraları çabuk iyileşir. Bir şeyciği kalmaz inşallah
BuzluKahve Papatyam3435 Açık yaraya kantaron sürülmez, mikrop kapar. Hatta hiçbir şey sürülmez doktorun verdiği ilaçtan başka. Kabuk bağlayıp kabuğu attıktan sonra kullanın.
Papatyam3435 _YanakReisinAnnesii acilde ki doktor baktı bişey diyemem dedi cildiye görsün dedi Cildiyeye götürdük çok afedersiniz Allah o doktorun belasını versin kızımın yüzüne bile bakmadı nasıl doktor olmuşsa artık Krem yazdı çıkabilirsin dedi
_YanakReisinAnnesii Gkcylmaaz @BuzluKahve merhabalar. Bu krem yara iz kremimi acaba? Ne tür yara ve izleri geçiriyor? Ben kardeşimde ki bir durumdan dolayı soruyorum da merak ettim , bilgi verir misiniz 🙏
_YanakReisinAnnesii Papatyam3435 çok kötü olmuş tavrı 😔 insanın aklından bir sürü şey geçiyor doktora sorular sorup tatmin edilmek istiyor bu durumlar da oysa ki . Başka bir doktora daha danışın isterseniz 🙏
Cocolingo _YanakReisinAnnesii hertürlü ameliyat kesik yanık izini eğer iz olalı max 1 yıl olduysa yüzde 80 oranında geçiriyor iz daha yeniyse geçirme oranı çok daha yüksek önemli olan düzenli kullanmak ablamda kaza geçirdi bacağı paramparça oldu çok şükür şuan iyi iz için kullanıyoruz
GamzeBaz _YanakReisinAnnesii evet canım contraxttubex aşırı iyi bir krem yara izi VS kalmıyor biraz pahalı sadece 🙄geçenlerde minik Bi tüpünü 250 gbi Bi fiyata aldım