Hfzbusra34 ben de bayramdan sonra uşağa gideceğim ağrıdan uşağa uçaklar hep aktarmalı ve çoook sürecek bu aktarmalar valizler bebek çok zor olacak kolay olmasını rahat olmasını amaçlarken otobüs yolculuğundan daha da zor olacak galiba ben de otobüsle gitmeye karar verdim inşallah sıkıntı çekmem onca yol gece uyusa çok iyi olacak sabaha zaten orda oluruz da Allah yardımcımız olsun ya sürekli kafamda ne yaparım nasıl yaptım bir de bebekle ilk yolculuğum olacak