Aysegul___ Onu kullanıyorum ara veriliyor mu 28 tabletlide hiçbir bilgim yok doktor da belirtmedi ..?
Dondurmalikahve Aysegul___ 1 aylık oluyor yani ara verilmiyor ama adetin ilk günü başlansa daha uygun oluyor emziren annelerin kullandığı hapsa ek koruma olsa iyi olur
Aysegul___ Dondurmalikahve tamam teşekkür ederim. Evet emzirme için ek koruma da mevcut zaten çok ilişki de olmuyor o yüzden kafam rahat
_YanakReisinAnnesii Aysegul___ ben yazz kullandım o da öyleydi. Hiç ara vermeden içiyordum doktorum öyle demişti.
_YanakReisinAnnesii Aysegul___ ilk 3 ay bu durum normal . Vücudun alışma süreci şuan, bende de ara lekeleme olmuştu 3 ay boyunca