Kızım 5 aylık olacak 1 2 haftadır 1 yada en fazla 2 saate bir uyanıp duruyor. Sürekli emiyo ve emerek uyuyo ancak. Normalde uyuyup kalınca yatagına bırakınca uyurdu şimdi yatağa bırakınca anında uyanıp ağlıyor. Geçici bir süreç mi acaba çok yorgunum kollarımda derman kalmadı artık 😔 bu aya kadar uykusu gene güzel denebilecek düzeydeydi..