Egem35 Sizi korkutmak istemem. Arkadasimin bebegi de oyleydi gozyasi borusnda sknti vardi surekli yaa geliyosn tek gozumden. 2 yasinda ameliyat oldu simdi hicbir skntisi yok Allah sukur🙏☺️
Yasmus Benimkide öyle çok yaşarıyo çapaklanıyo çoğu zaman gözü çapaktan açamıyo bebeğim nağıcam bilmiyorum doktor masaj yap dedi bende sürekli yapamıyorum üstünde durmam lazım
210796 aydaks biraz büyünce olur ama benim bebeğimde 29 günlük daha yaş görmedim.azcık bazen su gibi olur ama öyle büyükler hibi değil
aydaks 210796 zaten olur ama suan baya küçük bebeginiz benim bebegimde 1 ay 28 günlük ama göz yası yok ilerledikce olur zaten ben hiç bir bebede göz yası görmedim 😊
Neshas Benim bebeğimde var göz yaşı dört aylık olacak. Tek gözünden sağında yaş akıyo ama çapak yok neden acaba üç aylık göz muayenesi de oldu ama tekrar mı göstereyim