Havalar ısınıyor istiyorum ki çıkarim gezdirim bebeğimi parka götürim ama bebek arabasında durmuyor 11 ay 15 günlük slinge bağlayıp çıkarıyorum ondada yapamıyorum artık ağırlaştı sıcak bir yandan olmuyor çocuğu sok çıkar sok çıkar onunlamı uğraşcm diye diye evde patlicam bende artık gezip hava almak istiyorum . Neden sevmiyor anlamıyorumm iki dk yerinde duran bi çocukta değil zaten çok hareketli daha da yürümedi kızım