Kızlar benim beneğim de 7 aylık olacak 5 gün sonra
Çok zorlanıyorum
4 saatte bir 120 Cc vermeye çalışıyorum bazen içiyor bazen bitiremiyor
Ek gıda dönemi çok zor kahvaltıyı sevmiyor bir tek tarhana çorbası be yoğurt yiyor eğer yerse 3 saat sonra mama veriyorum sizce yeterli midir
Bebeğim çok iştahsız 7-8 saat bir şey verme asla ağlamıyor
Sizden öneri beklşyorum