Minik-1 bende sleepyden bebem naturale geçtim. Sleepy aşırı çişini çıkarıyordu ve her kaka yaomasinda yanlardan çıkıyordu. Bez asla küçük değildi ona rağmen çok sızdırıyordu. Kaka yaptiginda hemen anlardım kokudan. Şimdi bebem natural kullanıyoruz her gece yarısında üstü ıslanan bebeğim sabaha kadar kuru yatiyor. Kaka kokusu bile asla asla çıkmıyor dışarı ben çok memnunum bir şans verenilirsiniz