Delice_zeytinn Kızlar adetim 4 gündür geçiyordu , bugün başta kahve rengi akıntı oldu ve devamında normal adet gibi .. test yaptım bugün negatif idi . Üstüne görme dedikleri böyle olur mu ?
Delice_zeytinn Üstüne görme adet gününden önce mi oluyor sonra mı tecrübeli anneler yazabilir misiniz
Haffuse Yerlesme kanamasindan mi bahsediyorsun?.. Oyle ise hayir o sekilde olmaz… Sadece kahve ya da pembe akitin gibi hafif kanamadan sonra kesiliyor… Adet olmuyor yani… Ben o sekilde yasamistim… tabii beliko daha farkli da olabilir🤗
Delice_zeytinn Haffuse yerleşme kanaması evet , bir defa yani lekelenme öyle mi ? Devamı yok hani bir gün? Adetten sonra mı oluyor gecikme yaşanan süreçte mi sanırım herkesin farklı oluyor okudum da birkaç post
Haffuse Delice_zeytinn adet olmam gerekn zamanda oldum… Sadece ufacik pembe lekelenme oldu, adet sandim… 3 gun bekledim, gelen yok😅 sonra test yaptim, pozitifti… Adet agrisi yasamadim, bende zaten reglim yogunlastigi zaman agrim basliyor…
Delice_zeytinn Haffuse anladımm bende bekleyeceğim o halde okuduğum yorumlara göre herkesin farklı farklı oluyormus kiminin uzun sürüyormuş kiminin kısa …. Ay zormuş böyle beklemek muallakta kalmak stresli iş hakkaten . Allah’ım hepimizin gönlüne göre versin inşallah
PrensAnnesi1625 Benmde adetim 7gun sürdü ama 3gunden snra topraksi oldu bitti yikandim snra 4gun geçti hafif pembemsi kanla karışık akıntı gordum yerleşme kanamasi olabilirmi anlamamdm